Anne-Mari Marin
marin.annemari@gmail.com
Kuopio, Finland
***
Koulutus
8/2009 - Kuopion Muotoiluakatemia, Savonia amk: Graafinen viestintä
8/2006 - 6/2009 Iisalmen Lyseo, ylioppilastutkinto
Työkokemus
12/2013 Visuaalinen suunnittelija ja sivunvalmistaja, Savon Sanomat (Mediasepät)
2-8/2013 Visuaalinen suunnittelija ja sivunvalmistaja, Savon Sanomat (Mediasepät)
6-8/2006 Kuvituksia Nuori osallinen -hankkeelle (Iisalmen kaupungin nuorisotyö)Projektit
7-8/2013 Graafisen ilmeen päivitys Kuopion Näkökeskukselle
1-3/2012 Animecon IX graafisen ilmeen suunnittelu ja toteutus
3/2012 Juliste Jyväskylän yliopiston filosofian laitoksen opiskelijoiden speksille Teoriassa hyvä
10-12/2011 Design Muru -taidelasiyrityksen graafisen ilmeen konseptointi
Näyttelyt
1-2/2011 Luokkakuva-taidenäyttely, yhteisnäyttely (Kellari-Galleria, Muotoiluakatemia)
Kielitaito
Suomi - äidinkieli
Englanti - kiitettävä
IT-osaaminen
Adobe Photoshop - kiitettävä
Adobe InDesign - kiitettävä
Adobe Illustrator - kiitettävä
Microsoft Office - hyvä
***
Education
8/2009 - Kuopion Muotoiluakatemia (Kuopio Academy of Design), Savonia University of Applied Sciences: Graphic design
8/2006 - 6/2009 Iisalmen Lyseo (senior secondary school), matriculation examination
Work experience
12/2013 Visual designer, Savon Sanomat newspaper (Mediasepät)
2-8/2013 Visual designer, Savon Sanomat newspaper (Mediasepät)
6-8/2006 Illustrations for "Nuori osallinen" project (Iisalmi youth work organisation)
Projects
7-8/2013 Updating the graphic design of Kuopion Näkökeskus, an optician business
1-3/2012 Identity design for Animecon IX
3/2012 Poster for Jyväskylä University's Philosophy students' play "Teoriassa Hyvä"
10-12/2011 Graphic identity concept for Design Muru art glass business
Art exhibitions
1-2/2011 "Luokkakuva", collaborative art show (Kellari-Galleria, Kuopio Academy of Design)
Linguistic abilities
Finnish - native language
English - fluent
IT-abilities
Adobe Photoshop - commendable
Adobe InDesign - commendable
Adobe Illustrator - commendable
Micfosoft Office - good
No comments:
Post a Comment